ADMINISTRATION (RAUB)

This image for Image Layouts addon


BAHAGIAN PENTADBIRAN

Bahagian Pentadbiran merupakan antara bahagian terpenting di UiTM Cawangan Pahang Kampus Raub. Bertanggungjawab menguruskan segala hal ehwal pentadbiran dan sumber manusia. Ia telah memulakan operasinya pada 15 November 2015 iaitu pada tarikh UiTM Cawangan Pahang Kampus Raub diserahkan oleh pihak Konsesi kepada UiTM. 

Bahagian ini menjalankan operasinya mengikut fungsi-fungsi berikut :

i. Pengurusan sumber manusia
ii. Pembangunan sumber manusia
iii. Pentadbiran Am
iv. Pengurusan Kenderaan
  Sazalina Binti Ismail
Penolong Pendaftar 
UiTM Cawangan Pahang
Kampus Raub
E-mail : shaza@uitm.edu.my
Phone No : 09-351 5212
FaxNo : 09-355 0776
Mempertingkatkan keilmuan dan kepakaran bumiputera dalam semua bidang menerusi penyampaian program profesional, penyelidikan serta penglibatan khidmat masyarakat yang berlandaskan kepada nilai-nilai murni dan etika keprofesionalan
Menjadikan UiTM universiti unggul berteraskan kesarjanaan dan kecemerlangan akademik bagi menerajui dinamisme bumiputera dalam semua bidang profesional bertaraf dunia supaya terlahir graduan yang berdaya saing, global dan beretika.

PEMBANGUNAN SUMBER MANUSIA :

Menyasarkan setiap staf Bahagian Pentadbiran mencapai 42 jam latihan meliputi Kemahiran / Umum /ICT. Memastikan permohonan dan kelulusan kursus / seminar / bengkel diproses dalam tempoh dua (2) minggu.

PENGURUSAN CUTI STAF :
Memastikan serta mengemaskini rekod e-Cuti di Sistem HR2U dengan cepat dan tepat dalam tempoh tiga (3) hari.

PENGURUSAN FAIL DAN REKOD :
Memastikan dokumen dan rekod UiTM dapat dikesan dalam tempoh tiga (6) minit sekiranya fail dan dokumen jabatan dinyatakan dengan tepat.

PENGURUSAN KENDERAAN :
Permohonan bagi menggunakan kenderaan akan diproses dalam tempoh masa tiga (3) hari bekerja. Penyediaan perkhidmatan kenderaan dalam keadaan bersih dan selesa kepada pelanggan kami

 

PEMBANGUNAN SUMBER MANUSIA

  • Memastikan 95% setiap staf mencapai 42 jam Latihan meliputi kemahiran/umum dan ICT.

PENGURUSAN KENDERAAN

  • Memastikan 90% permohonan penggunaan kenderaan rasmi diproses dalam tempoh 3 hari bekerja.

MENDIGITALKAN PROSES KERJA

  • Mengemaskini laman sesawang yang diwujudkan untuk kemudahan staf kampus raub.

Direktori

Bahagian Pentadbiran (Raub)

No. Nama & Emel Jawatan No Telefon
1. Sazalina Binti Ismail
E-mel: shaza@uitm.edu.my
Penolong Pendaftar 09 - 351 5212
2. Luqman Asnawi Bin Hassan Bukri 
E-mel : luqmanasnawi@uitm.edu.my
Pegawai Eksekutif 09 - 351 5210
3. Nor Umira binti Sairen
E-mel : norumira@uitm.edu.my
Pembantu Tadbir 09 - 351 5215
4. Nur Aini binti Nordin
E-mel : nuraini1592@uitm.edu.my
Pembantu Tadbir 09 - 351 5213
5. Mohd Azmi bin Mansor
E-mel : azmimansor@uitm.edu.my
Pembantu Operasi 09 - 351 5214

Unit Kenderaan

No. Nama & Emel Jawatan No Telefon
1. Azman bin Mohamed
E-mel: azmanmohamed@uitm.edu.my
Pemandu Kanan 09 - 351 5500
2. Mohd Faszeli bin Abdul Hadi
E-mel: mohdfaszeli@uitm.edu.my
Pemandu 09 - 351 5500
3. Azri bin Abdullah Umar
E-mel: azria258@uitm.edu.my
Pemandu 09 - 351 5500
4. Abd Aziz bin Abd Jalal
E-mel: abd_aziz@uitm.edu.my
Pemandu 09 - 351 5500
5. Amirul Ashraff bin Abdul Rahman
E-mel: amirulashraff875@uitm.edu.my
Pemandu 09 - 351 5500
6. Khairun Nizam Bin Zainudin
E-mel: khairunnizam@uitm.edu.my
Pemandu 09 - 351 5500
TIDAK DIBENARKAN menggunakan maklumat ini untuk tujuan pengiklanan, pemasaran dan penjualan produk dan perkhidmatan serta menyebar maklumat pegawai tanpa kebenaran